10 טיפים שיגרמו לך לאהוב כושר ולהתמיד

רעות סמו מאמנת כושר – 10 טיפים שיגרמו לך לאהוב כושר ולהתמיד:

בתור מאמנת כושר לנשים עסוקות – רובן אמהות צעירות,הדואגות לעצמן אך גם למשפחתן, אני נתקלת, לא אחת, בנשים האומרות שאין להן זמן לעשות כושר ושזה לא משהו שמושך אותן לעשות : "לקום מהספה ולהתחיל לרוץ? לסיים יום עבודה ארוך ולהתחיל לקפץ" "להזיע ולהרוס את הפן"?

העבודה שלי מולן היא להכניס אותן לעולם הכושר ולהכיר אותו, לא כפי שהן חושבות שהוא- קשה, מעייף, וגוזל זמן יקר, אלא,להכיר זווית אחרת שלו, שבה, כל אחת, עפ"י הקצב והיכולות שלה מבלי להיאבק עם הגוף או הנפש.

כמאמנת בקבוצות קטנות, חשוב לי לתת את הליווי האישי לכל אחת, לא רק בזמן האימון, אלא מעבר לו!

אז לפני שאת פוגשת אותי, או כל מאמנת אחרת, הכנתי עבורך מספר טיפים שיעזרו לך להתכונן מראש (בחרי לעצמך 3 טיפים בלבד שתתחברי אליהם וקדימה…):

ספורט

1.חברה טובה או בת משפחה טובה יש לך? הציעי לה לחפש ביחד מסגרת אימונים שתתאים לשתיכן.

2.חשבי על הרגשה שבה היית רוצה לסיים שיעור.
(רגועה יותר, אנרגטית יותר , עירנית ועוד.)
על ידי כך תוכלי לכוון את עצמך לאיזו פעילות היית מוכנה לפנות זמן, ללכת וליהנות ממנה (גם אם זה לזמן קצר, הכניסה לעולם הכושר אמורה להיות מזמינה ככל האפשר).
אם את רוצה להרגיש רגועה, נינוחה ומשוחררת יתאימו לך יותר שיעורים כמו: פילאטיס, יוגה, יציבה ומתיחות.
אם את רוצה להזיע ולסיים שיעור כשאת אנרגטית ולהרגיש ששרפת ועבדת קשה, שיעורים כמו: קיקבוקס, ריצה,TRX ופונקציונאלי  יכולים להתאים לך.

ספורט

3.שאלי את עצמך איפה היית מרגישה בנוח להתאמן? במקום סגור, ממוזג, עם מראות שעון או להיפך מקום פתוח, כמו פארק ללא מראות או שעון.

4.האם אני רוצה להתאמן בחברת אנשים נוספים? אם כן, איזה סוג של אנשים? גברים נשים, באיזה גיל? מה רמת הכושר שלהם, מה היחס שלהם לגבי האימון עצמו (הם מתאמנים ומרוכזים נטו באימון או שהם קלילים יותר וצוחקים תוך כדי האימון כשהדגש באימון הוא על הפאן החברתי) או האם אני רוצה להתאמן לבד עם עצמי או בליווי מאמן אישי שישגיח וידרבן אותי במהלך כל האימון.

יוגה

5.ברגע שתביני איזו פעילות את מחפשת,עשי שיעור ניסיון במספר מקומות והרגישי איפה נעים לך יותר להתאמן, מבחינת האווירה, שאר המתאמנים, הציוד והמאמנים.

6.חשוב שתתחברי למאמן/ת ברמה המקצועית, שימי לב ליחס שלהם כלפייך וכלפי שאר המתאמנים, האווירה שהם משרים בשיעור, מידת האחריות שלהם ועוד.

7.הציבי לעצמך יעדים כגון: אם אני מתאמנת במשך חודש שלם ומתמידה אני קונה לעצמי "מתנה" שרציתי מזמן. הצבת יעדים ידרבנו אותך בהשגת המטרה.

ספורט 1

8.תתחברי עם אנשים שעושים ספורט ושומרים על אורח חיים בריא,
אל דאגה, תפגשי אותם ברגע שתתחילי להתאמן וחשוב שתדעי כי אנשים שבאים להתאמן, יהיו במצב רוח משוחרר יותר כך שלא עשויה להיות לך בעיה.

9.הגדירי מה המטרות שלך? איפה היית רוצה להיות מבחינה פיזית, בריאותית ונפשית.
כמה את רוצה להשיג אותן והאם את מוכנה לצאת מאזור הנוחות שלך כדי להגשים אותן?

10.תתכונני – לא הכול קל. תהיי מוכנה מראש שעלולות להיות בדרך: מעידות , הפסקות או חרטות. אל תתני להן לשבור אותך וחזרי למסלול לטובת הגשמת המטרות העיקריות שלך!
את יכולה להיעזר באנשים סביבך (מאמנת/ חברים /משפחה).

♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 רעות סמו – מאמנת כושר בעלת תואר ראשון מטעם מכון וינגייט.

בעלת WE R FIT- GROP PERSONAL TRAINER

raot

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים